Editia de iarna a targului de haine, obiecte si accesorii handmade The Back of My Closet
CTLife si Friends & Co. Bar au placerea de a va invita la editia de iarna a targului de haine, obiecte si accesorii handmade, The Back of My Closet. Evenimentul va avea loc marti, 1 decembrie 2009, intre orele 11.00 si 18.00 in incinta barului Friends & Co.
Artistii care vor expune sunt: EFrumuseti, Marasquin, Criss Phantasy, Lebanese Blonde, Raiqa, Junkoteque, Vitralii-decoratiuni, Glory Box, Doua maini stangi, QuoQuo, Pakya, Toma Georgiana, Gogorixa, Mustafa Alef, Strimbeanu Adriana si Camelia Anghel. La editia de iarna a targului The Back of My Closet veti putea gasi bijuterii, masti venetiene, decoratiuni de Craciun, genti, portofele, haine tricotate, rame pictate, rochii pictate si lucrate manual, bentite si accesorii de par.
No related posts.



114 Comentarii
mostre?
Adaugat de joe on November 9, 2009 at 10:47 pmDaca te referi la lista de participanti o vom publica ceva mai tarziu. De data aceasta targul se va organiza in interiorul barului, deci spatiul este limitat, motiv pentru care trebuie sa facem o selectie a participantilor.
Adaugat de admin on November 9, 2009 at 10:49 pmcine face selectia si pe ce crieterii?
Adaugat de efrumuseti on November 10, 2009 at 1:16 amAbia astept!
Adaugat de Day on November 10, 2009 at 6:03 pmCand aflam lista participantilor?? Nu de alta dar sa stim sa ne pregatim, sa-i informam si pe altii ca ne vor gasi acolo… Degeaba facem noi reclama daca nu vom participa. Si sper sa aiba prioritate cei din Constanta si mai ales cei care au participat la primul targ. Am vazut ca vor sa vina din Ialomita, Bucuresti etc.
Adaugat de Maria on November 12, 2009 at 12:18 amDAAA!!! Si eu vreau sa stiu cand aflam daca participam sau nu…Se organizeaza o gramada de targuri in perioada asta! Asta sper sa fie pt noi, autohtonii!
Adaugat de Andreea A. on November 12, 2009 at 1:22 amVom anunta din timp lista participantilor, deci nu va faceti probleme. La mijlocul sau spre sfarsitul saptamanii viitoare o veti gasi pe site.
Adaugat de admin on November 12, 2009 at 2:56 amUnde se fac inscrierile? Se fac la Friends& Co sau exista pe site vreun formular ?
Adaugat de andreea on November 12, 2009 at 10:31 amAs vrea si eu sa ma inscriu ca expozanta, daca mai exista locuri. Imi anuntasem intentia inca de la targul trecut si v-am lasat si o carte de vizita.
Adaugat de doua.maini.stangi on November 12, 2009 at 6:18 pm@doua.maini.stangi, am trimis mail pe adresa de gmail atunci cand am anuntat pe toata lumea. Am sa va trimit invitatia si pe mail-ul de Yahoo.
Adaugat de admin on November 12, 2009 at 7:15 pmIn dupa-amiaza zilei de 20 noiembrie o sa publicam pe site rezultatul selectiei.
Adaugat de admin on November 12, 2009 at 7:16 pmChiar va rog sa-mi raspundeti: cine si pe ce criterii face selectia?
Adica…cine e specialistul in materie de handmade si stie foarte bine ce vrea publicul?
Adaugat de Maria on November 12, 2009 at 7:35 pmEu una de abia astept sa vad cum va fi, ori ca vom participa, ori nu si sunt sigura ca cei implicati in organizare se vor ridica la masura asteptarilor.
Pana atunci.. asteptam cu nerabdare lista participantilor.
Adaugat de Madi on November 12, 2009 at 10:20 pm@maria,cred ca in calitate de organizator al unui eveniment de acest gen iti poti permite sa alegi ce vrei si ce nu sa promovezi fara a fi vreun ‘specialist in materie de handmade’.Nimeni nu stie exact ce vrea publicul dar probabil ca diversitatea ar fi o premisa buna.
Adaugat de pt ca pitong on November 12, 2009 at 10:46 pmNu pot intelege usoara panica ce a cuprins lumea in momentul in care s-a auzit de o selectie a expozantilor.Selectie exista pretutindeni, circumstantele difera…
la toate targurile handmade..de care stiu eu fireste si la care am luat parte, participa toti cei care se inscriu, in ordinea inscrierilor, pana nu mai sunt locuri. e si normal sa fie locuri limitate daca locatie nu permite mai mult. si chiar eram curioasa sa stiu care sunt criterile preselectiei. m-ar surprinde de exemplu sa vina cineva din bucuresti, ialomita etc in locul cuiva din constanta. atata tot. e doar un targ pana la urma dar ma gandesc ca ar fi fain sa fie toti care au fost si la primul targ si pe langa ei cteva persoane noi. sa formam asa un fel de echipa handmade.
parerea mea… dar fireste, organizatorii hotarasc…ca deh…ei organizeaza
Adaugat de Maria on November 13, 2009 at 1:15 amDin pacate targurile de care stiu eu impun invariabil anumite conditii de participare si asta nu i-a impiedicat sa organizeze peste zece editii pana acum. Ideea unei comunitati handmade locale e super si dc oamenii sunt si putin stimulati de ideea de concurenta nu poate decat sa ma bucure.
Adaugat de pt ca pitong on November 13, 2009 at 3:06 amCriteriile selectiei nu sunt clare dar cu siguranta cei care se ocupa de acest targ sunt profi si inteleg ca o promovare desteapta se face unor oameni destepti si talentati si nu unor oameni neaparat mai rapizi.
Admin, multumesc de mail, am raspuns punctual la intrebari. sper sa fiu selectata, daca nu, oricum clienta voi fi cu siguranta.
Adaugat de doua.maini.stangi on November 13, 2009 at 11:56 amtoata “concurenta” asta are partea sa buna: ne aduna pe toti
)
Adaugat de Elena on November 13, 2009 at 12:04 pmAm adresat o intrebare mai sus si, din pacate, n-am putut identifica vreun raspuns printre cele ce au urmat, ca fiind pentru mine.
Adaugat de andreea on November 13, 2009 at 1:22 pmAsadar, daca nu am participat la editia de data trecuta, cum m-as putea inscrie la editia de iarna a targului de hand made?
@andreea, imi cer scuze, mi-a scapat. Tocmai ti-am trimis un mail cu detaliile.
Adaugat de admin on November 13, 2009 at 1:35 pmO micuta “comunitate handmade” va lua o forma neta chiar din primavara ce va veni.. so prepare! ^^
Si ar fi grozav sa fie muuuulta lume, cuprinsa toata de magia sarbatorilor de iarna .
Dap. ^^
Adaugat de Madi on November 13, 2009 at 8:34 pm@ Madi la ce te referi?
Ce comunitate?
Adaugat de Andreea A. on November 14, 2009 at 3:44 amNu voi divulga niciun fel de detaliu. Nu vreau sa aduca ghinion, iar eu sunt din cale-afara de superstitioasa.
@Maria : un numar limitat de participanti impune din start o anume preselectie. Si in niciun caz nu ar trebui sa se desfasoare la modul in care ai precizat si anume “primul venit, primul servit”. Si aportul de calitate adus (asta in cazul in care nici nu incape vorba de calitate la partiipantul respectiv) ? Nu ar mai conta sau cum?
Adaugat de Madi on November 14, 2009 at 10:45 pmMULTUMESC PENTRU CA M-ATI ANUNTAT SI PE MINE DE ACEST TARG.aM TRIMIS TOATE DETALIILE ,SI SPER SA PARTICIP.Nu sriu pe ce criterii se face selectia ,de catre cine,sau cum,dar toate creatiile sunt unice si de nu ew un targ vine altul,si tot asa.Eu mi-as dori sa particip,pentru ca iubesc ceea ce fac si vreau sa vad cum e atmosfera de targ!Va multumesc!
Adaugat de caplan daniela on November 15, 2009 at 10:38 amSi eu as fi vrut sa particip,dar vad ca sunt foarte multi si putin spatiu. Data trecuta s-a facut afara,acum in interior,nu se poate face si afara si in interior? Asa or sa fie majoritatea multumiti,si nu doar participantii ,ci si clientii care se vor bucura ca au de unde alege. Iar de la Friends&Co. nu cred ca ar fi vreo problema,pt ca oricum nu o sa se stea afara la suc,iar pe mine nu m-ar deranja sa stau in frig,vroba vine,pentru ca inca nu a venit zapada,si chiar daca ar venii este vorba de o zi.
Adaugat de Mihaela on November 15, 2009 at 11:55 pmyuppi
Adaugat de ciobi on November 16, 2009 at 10:20 amMadi, chiar ar fi frumos sa fie o forma cat de cat organizata, o comunitate cu inatlaniri periodice.
Asteptam detalii cand se definitiveaza ceva.
Si sunt de acord cu Mihaela, e vorba de cateva ore, eu una m-as infofoli bine si as sta si afara, vin si cu masuta mea plianta numai sa pot participa.
Adaugat de doua.maini.stangi on November 16, 2009 at 11:21 amCare ar fi conditiile pentru participare? Sunt interesat.
Adaugat de Caesar on November 16, 2009 at 4:26 pmSi mie mi se pare foarte buna si practica ideea Mihaelei, iar cei de la Friends&Co nu cred ca ar refuza. Asa ca rog organizatorii sa dea mai multor participanti o sansa.(including me
)
Adaugat de cosmina on November 16, 2009 at 4:35 pmCei de la frinds@co. au spus ca s-ar putea sa faca si afara dar depinde de vreme…nu e o solutie sigura. si au mai spus ca e treaba lor problema cu clientii care nu au unde sa stea daca noi ocupan toata cafeneaua. puteti vedea comentariile pe constantablog
Adaugat de Andreea A. on November 16, 2009 at 10:33 pmcum ma pot inscrie? multumesc
Adaugat de alina on November 17, 2009 at 1:16 am@alina, ti-am trimis un mail cu invitatia de participare.
Adaugat de admin on November 17, 2009 at 1:29 amSlaut , salut. Aseara am aflat si eu de targul asta fiind la o bere la friends.De curand m-am reapucat ca sa zic asa de creatie asa ca as dori sa ma inscriu daca inca se mai poate.Mersi.O zi buna, eu o intind la cafea…
Adaugat de Inanna on November 17, 2009 at 12:11 pmSper sa pot participa si eu la targ.
Adaugat de Raiqa on November 17, 2009 at 1:47 pmEu nu mi-s constanteanca, nici macar bucuresteanca (unde locuiesc acum), dar am facut facultatea in Constanta si mi-ar placea sa imbin un targ cu revederea unor prieteni.
As avea de spus cate ceva.
1. Cineva spunea mai sus ca a participat la un targ in Bucuresti si s-a simtit exclusa. De cand se fac generalizari pornind de la o experienta? Am participat la 15 targuri si de fiecare data am interactionat cu persoane din diferite zone ale tarii si nu parea sa se simta nimeni discriminat (iar eu cu siguranta nu am facut asa ceva). Ma intreb daca nu cumva faptul ca se astepta sa fie discriminata nu a pus-o in defensiva si ea a fost cea care i-a respins pe ceilalti.
2. Din experineta mea (care nu este totusi foarte extinsa) consider ca selectia este o idee foarte buna. Si nici macar nu ma refer la cat de … frumoase sunt anumite lucruri. Dar mi s-a intamplat sa vad la anumite targuri lucrusoare care cu greu puteau fi considerate handmade (sa lipesti o buburuza de lemn pe un inel de lemn cumparate dintr-un depozit nu se numeste handmade).
3. Nu cumva prin faptul ca vreti sa excludeti orice persoana care nu e din Constanta face parte din atitudinea despre care vorbeam la punctul 1? Cum vreti sa fiti primiti cu bratele deschise si sa va faceti prieteni din comunitatea de handmade din Romania (si de ce nu, din afara) daca voi respingeti din start?
Imi doresc mult sa particip la targ si daca voi trece preselectia sper totusi sa nu fiu primita cu reticenta de catre comunitatea constanteana.
Adaugat de Andreea on November 17, 2009 at 2:05 pmSelectia participantilor chiar nu s-a facut inca sau va place sa ne tineti asa in asteptare?
Adaugat de Madi on November 18, 2009 at 1:53 pm@Madi, pe 12 noiembrie am postat un comentariu in care am zis asa: “In dupa-amiaza zilei de 20 noiembrie o sa publicam pe site rezultatul selectiei.”
Adaugat de Cosmin on November 18, 2009 at 2:01 pmsi eu ce-am zis?
Adaugat de Madi on November 18, 2009 at 6:25 pmAm inteles ce ai spus si speram sa intelegi ca din moment ce pe 20 publicam rezultatul selectiei e clar ca aceasta nu a fost facuta inca. In concluzie, se mai pot face inscrieri pana maine seara, iar pe 20 vom face selectia si apoi vom publica rezultatul.
Adaugat de admin on November 18, 2009 at 8:39 pmBy the way.. “Madi” scris cu rosu nu este “Madi” scris cu negru . ^^
Adaugat de Madi on November 18, 2009 at 9:40 pmBuna ziua. Doresc cu mare drag sa particip la targul hand made “The back of my closet”. Am vorbit deja cu cineva de la bar si am primit cateva detalii. Numele meu intreg este Adriana Strimbeanu-Cucu, sunt artist plastic,sun din Constanta, momentan lucrez ca si designer industrial, particip de cativa ani la targul de martisoare organizat de Muzeul de Arta populara, am avut participari la numeroase evenimente artistice (expozitii de grup, expozitii personale, workshop-uri, evenimente multimedia). Avand in vedere ca targul se va organiza in preajma sarbatorilor de iarna m-am gandit ca ar fi pacat sa nu imi aleg ca tema de participare “Craciunul”- voi participa cu ornamente de brad, de masa, de casa, mici cadouri, cutiute, traistute, jucarii, felicitari, tablouri mici pictate.Toate handmade, pregatite pentru sarbatoare si poleite cu multa dragoste. Va multumesc pentru timpul acordat si tin sa va felicit pentru intitiativa. Va doresc mult succes.
Adaugat de Adriana S on November 19, 2009 at 10:23 amwow…sunt super multi participanti! acum chiar ma intreb cum ne vor selectiona…
Adaugat de Andreea A. on November 19, 2009 at 8:46 pmVor fi dezamagiti cu siguranta cei care nu vor fi selectionati. Dar asta e… Intrebarea mea e…se va primi vreo explicatie? Gen.. n-ai fost ales pentru ca…ai produsele naspa.
Adaugat de Maria on November 20, 2009 at 12:44 amTrebuie sa intelegeti ca aceasta selectie nu o facem doar ca se ne aflam in treaba, ci e pur si simplu necesara in conditiile in care numarul celor care doresc sa expuna la aceasta editie este dublu fata de editia trecuta.
Nimeni nu are produse urate si cu siguranta acesta nu este un criteriu de selectie.
Adaugat de admin on November 20, 2009 at 1:23 amE tarziu sa spun ca am reusit sa sterg din gresala invitatia aia nu?Daca se mai poate o astept cu cea mai mare placere.Daca nu.Asta e.Poate data viitoare!
Adaugat de Inanna on November 20, 2009 at 3:23 amAm si eu o propunere pentru viitor cand probabil vor fi tot mai multi doritori sa expuna.
Adaugat de doua.maini.stangi on November 20, 2009 at 9:12 amSunt de acord cu Pavilionul Expozitional care probabil cere chirii mari, dar poate ar trebui vizitate restaurantele de hotel unde se tineau initial targurile de confectii, gen Parc, Perla si care mai sunt chiar la intrare in Mamaia sa se poata ajunge usor chiar si in extrasezon. Oricum vorbim de o suprafata mai mare decat la Friends, autmat mai multi expozanti.
Eu nu cred ca ar refuza, mai ales ca noua nu ne trebuie spatiu mare de expunere pentru fiecare expozant si nici cine stie ce aranjamente din partea lor iar pentru ei ar fi niste bani veniti fara prea mare deranj.
Unde vedem lista participantilor?
Adaugat de CAPLAN DANIELA on November 20, 2009 at 10:20 amCum aflam dca am fost selectati?Va multumesc!
pana la urma….care sunt criterile? selectia se face pe baza….a ce? cred ca avem dreptul sa stim, nu?
Adaugat de Maria on November 20, 2009 at 1:37 pmVom tine cont in selectia pe care o vom face de urmatoarele: masa/mesele dorite, tipul produselor care urmeaza a fi expuse, participarea la editia precedenta a targului.
Adaugat de Cosmin on November 20, 2009 at 2:33 pmasa dom`le
Adaugat de Maria on November 20, 2009 at 2:51 pmUf,grea mai e asteptarea……lista va aparea aici?
Adaugat de Day on November 20, 2009 at 7:12 pmSi totusi…? A venit si seara zilei de 20, incep sa raman fara unghii de ros
Adaugat de doua.maini.stangi on November 20, 2009 at 8:36 pme greu de selectat
)
Adaugat de efrumuseti on November 20, 2009 at 8:49 pmUhm.. noi am participat si data trecuta.. ati zis ca veti tine cont si de asta.. Puteti sa ne ziceti si noua macar un motiv pentru care nu am fost selectati? Ne simtim putin (mai mult) neindreptatiti…
Adaugat de Madi on November 20, 2009 at 9:07 pmBy the way… noi suntem Extreme Art Design. Probabil ati facut o confuzie.
Adaugat de Madi on November 20, 2009 at 9:09 pmJunkoteque e Toma Georgiana
e trecuta de 2 ori
Adaugat de efrumuseti on November 20, 2009 at 9:22 pmDoar 16?Intelesem ca sunt 18 locuri….imi pare tare rau ca nu sunt si eu pe lista,poate data viitoare…
Adaugat de Day on November 20, 2009 at 9:25 pmde fapt sunt doar 15. cineva se repeta
Adaugat de Elena on November 20, 2009 at 9:35 pmProbabil ca sunt cateva persoane care au luat o masa mare si una mica… si s-a restrans numarul de locuri. E rentabil… e concurenta mai mica
Adaugat de Caesar on November 20, 2009 at 9:37 pm[...] au placerea de a va invita la editia de iarna a targului de haine, obiecte si accesorii handmade, The Back of My Closet. Evenimentul va avea loc marti, 1 decembrie 2009, intre orele 11.00 si 18.00 in incinta barului [...]
Adaugat de Târg handmade în Club Friends & Co. ! | lebaneseblonde.ro | genţi, gentuţe şi accesorii handmade on November 20, 2009 at 9:41 pmoricum ar fi, noi cei de la efurmuseti va multumim ca ne-am selectat
Adaugat de efrumuseti on November 20, 2009 at 9:46 pmNICI NU STITI CE ATI PIERDUT !!!!!
Adaugat de bulan on November 20, 2009 at 10:08 pmRusine ca ati ales pe altii care au participat la zeci de targuri in alte orase.Ideea era sa sustineti constantenii.Dezamagitor
Adaugat de Iulia on November 20, 2009 at 10:15 pmEu am fost selectata si e putin aiurea sa mai comentez dar… sunt de acord cu Iulia. Tin minte discutia pe care am avut-o toti la Friends inainte de primul targ. Era vorba clar sa participe si atunci, dar si pe viitor, artistii din Constanta. Suntem multi, dupa cum se vede, si chiar meritam toti sansa de a participa la astfel de evenimente in orasul nostru. Stiu ca orice organizator are dreptul de a alege participantii la targ, dar era frumos sa se creeze asa, o comunitate a creatorilor handmade din acest oras. Sa avem toti aceasta sansa. Si Friends chiar e o locatie potrivita. Nu vreau sa supar pe nimeni, toti suntem tentati sa judecam acum. Eu eram ferm convinsa ca toti participantii primului targ vor fi prezenti si la acesta.
Adaugat de Elena on November 20, 2009 at 10:54 pmEu sunt foarte fericita ca am fost selectata, mai ales ca sunt la inceput de drum. Le multumesc organizatorilor ca m-au ales, si le apreciez modul de a gandi lucrurile dand astfel o sansa si celor care nu au participat la primul targ. La fel se va intampla probabil si la un al treilea targ, cand altii vor avea o sansa. Iar poate la un al patrulea targ va fi o locatie mai mare si atunci se vor putea reuni toti. P.S. Sunt constanteanca si e prima data cand particip la un astfel de targ.
Adaugat de cosmina on November 21, 2009 at 12:20 amMultumesc organizatorilor.
Ma tem ca nu va inteleg atitudinea si nu vad decat pareri inflamate si cam imature.
Ce e rusinos in a selecta persoane din alte orase care au fost si la alte targuri?
V-ati gandit o clipa ca acele persoane v-ar putea ajuta cu informatii, poate cateva idei, cu tips&tricks despre handmade, targuri, prezentare (daca tot spuneti ca sunteti atat de la inceput).
Poate unele dintre cele mai importante informatii pentru dezvoltarea mea intr-ale handmade-ului le-am invatat la targuri de la altii care aveau mai multa experienta si fusesera la mai multe targuri.
Eu o sa fiu acolo cu zambetul pe buze asa cum sunt mereu pentru ca e parte din mine. Daca veti sa stam de vorba, va astept cu drag.
Din punctul meu de vedere handmade-ul este despre orice altceva decat despre rautati, concurenta si incruntari. Este despre oameni frumosi si despre lucrusoare facute cu drag, cu atentie si migala.
Adaugat de Andreea on November 21, 2009 at 2:15 amBuna! Sunt incantata ca voi participa la acest targ , vreau sa multumesc organizatorilor ca au avut incredere in mine, desi stiu ca a fost greu si stresul mare.

Adaugat de Adriana S on November 21, 2009 at 2:36 amNu trebuie sa ii judecam, nu trebuie sa ne suparam deoarece sunt oameni cu suflet mare care incearca sa ne ajute…ne ofera sansa de a participa la un targ. Cine s-a mai gandit la un targ handmade de sarbatori la Constanta? Cati oameni?Cine isi bate capul cu noi artistii in ziua de azi? Suntem oameni deosebiti cu totii si ar fi frumos sa incercam sa ne apreciem si sa ne respectam unii pe ceilalti.
Andreea- mi-a placut comentariul tau si vom face echipa la zambet-asa sunt si eu
Succes tuturor.
Sincer, consider ca daca ideea unei comunitati handmade nu va functiona in constanta va fi din vina voastra si nu din lipsa spatiului in friends. But then again, ce simplu e sa crezi ca e un complot, ca cineva nu isi respecta indatoririle fata de tine, tu- rezident al orasului constanta… c’monn! Aici e pe incalcari de contract, pe ambitii stupide, pe localitati trecute in buletin? E vorba de bun simt si unii se pare ca totusi il poseda( vezi cele 2 mesaje precedente celui scris de mine).
Adaugat de pt ca pitong on November 21, 2009 at 3:28 amRespectul se castiga, nu se impune, si oricum nu margelele si gentile ne fac oameni frumosi sau macar oameni…
Si eu sunt una din noile venit si sunt incantata ca am fost selectata, dar nu ar fi fost capat de tara nici daca nu eram. Consider ca aici chiar e loc pentru toata lumea si concurenta nu ar trebui sa-si gaseasca locul in acest domeniu in care creem in primul rand cu sufletul si pentru sufletul nostru.
Adaugat de doua.maini.stangi on November 21, 2009 at 9:35 amNu stiu ce sa zic…Eu as fi vrut sa se organizeze un targ la care sa participe numai cei din constanta. Si nu cred ca cei care vor un targ numai pt orasul lor sunt la fel de rai ca cei din bucuresti care dau intaietate orasenilor lor. Pana la urma trebuie organizata o comunitate handmade in ct. De aici a pornit ideea cu targurile. Si asta s-a intamplat in octombrie la prima editie The Back of My Closet. Inteleg ca obiectele de la targ trebuie sa mai varieze si trebuie sa participe si oameni noi. Si mai inteleg ca fiecare targ are o tematica, cum e acesta si nu vad prea multe bloguri pregatite de Craciun. Problema e ca acest curent a cuprins toata tara dar cei mai norocosi (orasele mari gen Bucuresti, Constanta, Craiova – mai nou, Timisoara, Cluj, Sibiu etc.) au ocazia de a organiza si participa la targuri. Cei din orasele mai mici vor sa participe dar nu prea au unde si atunci se orienteaza catre cel mai apropiat organizator de targuri. De aici si saturarea pietei de handmade. Asa ca trebuie sa gandim logic si sa mai lasam de la noi la o editie sau doua (nu mai mult!) si cei din ct trebuie sa vb serios cu cei care organizeaza si sa stabilim exact problema cu aceasta comunitate in constanta. Daca nu o putem rezolva cu cei care organizeaza, poate gasim noi solutii. Putem vb cu cei de la friends sa organizam noi un targ in perioade in care nu organizeaza ei. Oricum astept ideile voastre! Spor la margelit!
Adaugat de Andreea A. on November 21, 2009 at 10:40 amAm uitat sa spun ca si cei din constanta trebuie selectati, in functie de originalitatea si calitatea produselor.
Adaugat de Andreea A. on November 21, 2009 at 10:48 amda, da! Asa sa fie! Organizati voi targuri, comunitati ca nu se mai poate cu discriminarea asta crasa… Dar e bine ca macar va mai intalniti pe ctlife sa va spuneti offf-ul si sa va faceti planuri de viitor, adorabil
Adaugat de pt ca pitong on November 21, 2009 at 10:51 amAh, Andreea A. sa nu uit: daca va bagati si la organizari de nunti (mai incolo- dupa ce lasati de la voi o editie , doua, nu mai mult), botezuri, taieri de mot sau alte evenimente organizate de altii in general dar care nu-ti plac tie in particular, eu astept aici pe ctlife sa aflu. Sunt real interesata
Adaugat de pt ca pitong on November 21, 2009 at 10:57 amAi ceva impotriva? Te simti exclus(exclusa)?! Dar oricum daca nu intelegi despre ce e vorba in propozitie nu imi bat capul cu tine!
Pe cei din bucuresti nu ii acuza nimeni de “discriminare crasa” pt ca nimeni nu are curaj sa comenteze si daca acel nimeni totusi incearca, nu e bagat in seama. Si pana la urma ce cauta cei din alte orase sau orasele pe ctlife? Sau nu ai vazut ce scrie pe site?
Adaugat de Andreea A. on November 21, 2009 at 11:00 amCe sa zic? Te anunt draguta stai linistita ca de data asta o sa participi si tu! Nu o sa te exclud!
Adaugat de Andreea A. on November 21, 2009 at 11:04 amHai ca m-am plictisit si mai am si alte treburi decat sa te lamurasc pe tine aici! Nu mai fi atat de nervoasa ca pana la urma toat chestia nu e o problema atat de apasatoare pentru omenire! Bafta!
Adaugat de Andreea A. on November 21, 2009 at 11:08 amAndreea A., am in in RSS vreo 200 de bloguri de handmade numai din Bucuresti si inca vreo 50 din afara. Crezi ca sta cineva sa tina cont de orasul de provenienta cand face un targ? Atunci nu vad cum as fi putut intalni oameni din Timisoara, Brasov, Ploiesti si alte orase pe la targuri in Bucuresti. Ca la cati suntem ar fi fost exclusi, nu?
In plus, sunt in discutii pentru un targ in Sibiu si nimeni nu a pus in discutie locul de unde vin. Din contra, se pune la dispozitie cazare la pret special pentru cei din afara. Cum a fost si la Brasov la Watumi, la care din pacare nu am ajuns.
Aseara m-a sunat o tipa din Timisoara care mi-a devenit prietena dupa cateva ore de targ. Si-am stat minute in sir in telefon si-am discutat cum sa facem sa ne mai nimerim la un targ impreuna intr-o zona de mijloc. Acum 2 saptamani cand am primit invitatie pe mail la un targ primul lucru pe care l-am facut a fost sa intreb daca imi pot anunta fetele si daca pot participa si ele.
Vedeti voi, asta inseamna comunitate.
Adaugat de Andreea on November 21, 2009 at 1:10 pmHaideti sa terminam cu astfel de comentarii sau riscam sa facem dintr-un eveniment frumos, o porcarie. S-a ajuns deja la discutii fara rost. Era de asteptat sa fie nemultumiri atata timp cat locurile sunt limitate.
Voi, cei din alte orase, intelegeti ca nu are nimeni nimic cu voi, atata ca, de la bun inceput, de la primul targ, a fost vorba ca aceste targuri vor fi strict pentru constanteni, pentru a avea toti sansa de a iesi din anonimat. Tinem cu totii minte targul handmade organizat la Palace de bucuresteni, targ de la care constantenii au fost exclusi. In urma acestuia s-a hotarat sa il avem si noi pe al nostru. Asta e toata problema, ca nu s-a mai tinut cont de asta. Toti participantii primului targ au sperat ca vor fi alesi si pentru acesta. Concurenta e mare, organizatorii sunt liberi sa aleaga pe oricine vor ei, doar ca nu s-a respectat prima discutie. E si normal pana la urma atata timp cat sunt multe cereri de paricipare. Eu chiar ar trebui sa tac si sa fiu multumita ca am fost selectionata dar chiar imi pare rau pentru cei lasati pe afara.
Se pare ca doar eu si Andreea A, selectionate fiind, mai contestam alegerile facute. Asa suntem noi, ne mai pasa putin si de altii. Nu e un lucru tocmai bun. Cu siguranta altii n-ar fi facut asta pentru noi. Sper totusi, comentarile noastre sa nu ne aduca neplaceri la urmatoarele targuri
Adaugat de Elena on November 21, 2009 at 1:50 pmIn primul rand eu nu am jignit pe nimeni asa ca rog administratorii siteului sa fie mai atenti la limbajul folosit de unii si altii.Eu nu ma “inflamez”, ci doar mi- am exprimat dezamagirea in legatura cu cei de la terasa care sustineau sus si tare ca ne vor sprijini pe noi cei “mici” ca sa nu se mai repete povestea de la Palace, cand constantenii nu au avut acces, Dzeu stiind de ce, dupa cum a spus clar si Elena.Am analizat foarte bine produsele de pe blogurile celor invitati si am observat ca unii nici macar nu au produse cu specific de sarbatori, iar altii au produse copiate de la ceilalti (nu dau nume).Si de asemenea am vazut produse superbe si din abundenta pe tema Craciunului la MARASQUIN.Nu dau in cap nimanui chiar ma bucur ca se deschide ideea de handmade si in Cta..dar dupa cum se vede nu creativitatea primeaza aici, ci ca si in alte domenii rautatea o face.
Adaugat de Iulia Dumitriu on November 21, 2009 at 2:57 pmIulia, parerea mea este ca nu conteaza ce are unul si ce are altul; pentru mine, “Winter Edition” nu inseamna nimic mai mult decat editia de iarna. Punct. Nu ca trebuie sa avem duzine de lucrusoare pe tematica Craciunului. Cat despre observatiile tale cu privire la produsele celorlalti, opinia mea sincera este ca nu conteaza atat de mult faptul ca avem sau nu obiecte decorate in spiritul Craciunului ori ca sunt copii sau nu. Iar despre “copiat”… se numeste inspiratie. Oricum nu poti face ceva identic cu altceva. Poti sa il faci mai bun,mai frumos, mai solid, mai ingrijit. Parerea mea. Inca nu am vazut pe nimeni sa fie rautacios aici.. doar indignati din motive proprii. Oricine are dreptul la o opinie proprie, fie ea pro sau fie contra.
Adaugat de Madi on November 21, 2009 at 3:46 pmIulia ai dreptate. Rautatea primeaza. Numai ca eu nu am fost inteleasa si a sarit toata lumea pe mine! Eu vroiam doar sa subliniez ceea ce a rezumat Elena. Nu am nimic cu nimeni mai ales ca nu va cunosc. Dar nu cred ca trebuie sa ne provocam reciproc ca sa spunem rautati. Doar ca mi-ar fi placut ca cei din constanta sa fie mai uniti si sa avem ceva numai al nostru. Si nu conteaza daca am fost aleasa sau nu. Parerea mea e aceeasi. Poate mai multe targuri de acest gen ar rezolva problema dar se pare ca se intelege ca vreau sa organizez nunti si botezuri… Asta e… Eu oricum o sa ii sustin pe cei din constanta.
Adaugat de Andreea A. on November 21, 2009 at 3:49 pmSi in plus, organizatorii nu cred ca trebuie sa faca alegerile pentru targ pe baza comentariilor rautacioase sau nu pe care le avem noi pe un site public! =))
Adaugat de Andreea A. on November 21, 2009 at 3:52 pmsper sa fie ok
) caci se ajunge prea departe cu toate astea
Adaugat de Iulia Dumitriu on November 21, 2009 at 4:00 pmSi eu sper sa iasa bine targul, ca si cel de dinainte
Adaugat de Andreea A. on November 21, 2009 at 4:03 pmToma Georgiana nu are nici o legatura cu Junkoteque, sunt doua persoane diferite.
Adaugat de admin on November 21, 2009 at 4:11 pmMultumesc ptr sansa de a participa. Ne vedem la targ!
Adaugat de Raiqa on November 21, 2009 at 5:10 pm@ admin – asta e tot raspunsu la tot ce s-a scris pana acum? :“Toma Georgiana nu are nici o legatura cu Junkoteque, sunt doua persoane diferite.“
sper ca se vor mai lamuri unele probleme
Adaugat de Extreme Art Design on November 21, 2009 at 6:56 pmCele doua locuri ramase sunt rezervate unor artisti care si-au semnalat intentia de a participa la targ, dar intre timp au intervenit anumite probleme si nu sunt 100% siguri ca pot ajunge. Intrucat ne-ar placea sa-i avem ca si invitati la aceasta editie le-am mai dat timp de gandire pana luni, 23 noiembrie. Daca raspunsul lor e negativ vor fi acceptati alti doi artisti.
Adaugat de admin on November 21, 2009 at 7:46 pmeu zic asa:
pe viitor, cand mai aveti de gand sa organizati un targ handmade national (cu expozanti din toata tara) alegeti o locatie mai mare unde sa incapa macar 30-40 persoane, nu intr-un bar mititel (dar dragut) din oras care nu poate suporta decat 15-20 persoane. daca totusi locatia ramane tot asta (Friends) lasati-i pe cei care merg acolo zi de zi, saptamanal, lunar etc…sa participe. lasati-i pe clientii barului sa expuna. lasati-i pe constanteni sa se afirme in barul lor
restul artistilor din alte orase sa vina cand s-or organiza targuri mari, in sali de xpozitie, in parcuri, pe faleza etc. s-a trezit Friends-ul sa aduca oameni din toata tara dar sa-i lase pe dinafara pe constanteni
Adaugat de cineva on November 21, 2009 at 9:18 pmEu nu-mi dau seama de ce aproape toata lumea contesta modul de organizare, criteriile, locul, etc. Voi chiar nu realizati ca aici se intampla ceva ce nu a fost niciunul din voi in stare sa faca pana acum? Nici macar Andreea A sau Chuck Norris
Adaugat de pt ca pitong on November 22, 2009 at 4:09 pm
) buna gluma asta!
Adaugat de Andreea A. on November 22, 2009 at 4:21 pmOMFG ! Nu am realizat ce se intampla aici?! :O :O :O
.
LAME !
Adaugat de Altcineva on November 22, 2009 at 6:11 pmImi pare rau ca nu particip,am vazut si eu produsele celor ce participa,si mi-ar place sa fie pe viitor si un targ pentru cei de aici din Constanta,si pentru cei mai noi,sau care nu au participat niciodata,Asta e!
Adaugat de CAPLAN DANIELA on November 22, 2009 at 7:26 pmMi-ar fi placut sa stiu criteriile de selectie.Si am un mesaj pentru toti creatorii de hande made care n-au fost alesi: FAPTUL CA N-AM FOST SELECTATI NU REFLECTA CREATIVITATEA,SAU VALOAREA NOASTRA!In general in Romania lucru de mana nu este valorificat corect!
Vor mai urma si alte targuri!
In mod obligatoriu va fi un alt targ. Cat mai curand. Trebuie sa stim sa castigam, dar si sa pierdem. Bafta la bani tuturor ce vor participa si Sarbatori Fericite !
Adaugat de Extreme Art Design on November 22, 2009 at 8:25 pms-a ajuns >un pic< cam departe … acum se văd standardele unora dintre noi.
Adaugat de Avram Alexandru on November 22, 2009 at 11:47 pmMie imi pare rau ca, prin comportamentul nostru, al tuturor, am cam stricat frumusetea evenimentului. Primul targ a fost minunat si cu totii am sperat ca la fel va fi si acesta…dar uitati unde s-a ajuns. Si vina o purtam toti.
Adaugat de Elena on November 23, 2009 at 12:03 amuufff! Elena ai perfecta dreptate. Ne-am cam impartit pe tabere si ne-am lasat dusi de val. Fiecare are dreptate pentru ca intotdeauna adevarul e la mijloc. Si mie imi pare rau pt tot ce s-a spus aici…Dar ma bucura faptul ca mai e o saptamana pana la targ si pana atunci sper sa uitam toata discutia asta si sa ne bucuram de luna cadourilor! Ce ziceti? Ne impacam?
Adaugat de Andreea A. on November 23, 2009 at 12:51 amAndreea…eu nu prea vad taberele
Vad doar dorinta fiecaruia de a participa.
Oricum… imapacare impacare
Si eu ma bucur mult ca particip. Abia astept! Si sper sa tot fie astfel de targuri la noi in oras, dar sa fie mai mari sa poata participa toti din Constanta.
@admin asteptam mail cu ultimile detalii
Adaugat de Elena on November 23, 2009 at 10:42 amWell, well…Once again intelepciunea romanului se confirma: “Facerea de bine – @#$%ere de mama!” Vorbesc aici doar in numele barului, NU si in numele co-organizatorului, “wwww.ctlife.ro”. Dupa cum bine zicea si “pt ca pitong”, imi pare rau sa vad ca aceasta comunitate(mai mult virtuala) nu a fost capabila sa organizeze ceva pt ea daaar, extra, comenteaza in fel si chip ce se face pt ei! So, sa demontam “comentariile” :
1.LOCATIA: it’s all we got!…and it’s available for you, cu un cost foarte haios! De precizat: pt noi costurile sint ceva mai mari, caci in aceea zi libera de 1 Dec. e foarte posibil sa cistigam mai mult din vinzari decit din organizarea tirgului…Dar, deh, asa sintem noi…”prosti” Bineinteles ca ar mai fi loc si pe terasa dar, chiar dk noi ne dorim, nu se pune problema de frig, cit mai ales de inserarea grabnica(ora 16.00) din aceasta perioada. Asa ca, satui de acuzatiile deja existente, n-am vrea sa auzim si ceva legat de “intunericul de pe terasa”… : )(
2.SELECTIA: “ei da, noi nu!”, etc…. WHAT THE F@#K?!?!?! Pt constanteni…la prima editie va ziceam ca mi s-a parut revoltator ca la C-ta sa se organizeze un Tirg(hotel Palace) cu doar un participant din orasul nostru…Si spuneam ca aceasta prima editie in Friends va fi DOAR cu cei din C-ta, iar pe viitor vor putea participa si altii. Asta ca sa nu fim exclusivisti(k altii!) la modul stupid! Asa ca nu inteleg inversunarea unora… CINE, CUM a facut selectia?! In primul rind, nu este vb despre “CINE?”, ci despre CUM…Si anume: a primat diversitatea(o sala plina doar de cercei n-ar fi fost chiar:”Haine, obiecte si accesorii”!). S-au suparat unii pt ca au fost la prima editie si acum nu au fost selectionati…ce ziceati daca NU ati fi participat prima oara iar acum raminea cineva pe-afara si vi se oferea voua un loc?…banuiesc ca vi s-ar fi parut corect…”nu ma supar,sa participe toata lume,etc.” I know, I know…
3.THE FUTURE: da, optimist cum sint, vorbesc si de un viitor… Pot sa va anunt de acum ca o viitoare editie va avea loc pe 27 si 28 Feb. 2010, si in interior si pe terasa(poate incape toata lumea). Am fi mindrii sa avem ca parteneri acelasi “www.ctlife.ro” (PS: pt mascareala asta penibila pe site-ul omului : RUSHINICA, PEOPLE!!!!). Precizare: cu siguranta vor participa si artisti din alte orase!
PS: sper ca pe 1 Dec. nu o sa vad intrind pe poarta o “armata” de artisti suparati, cu ace, sirme si buzdugane din ceramica/fimo… ; ) Piiiiiiis, pipaaal!!!
Adaugat de "prostii" de la Friends on November 23, 2009 at 11:50 amsuper tare
) ce mahala aici
)
scriu in calitate de client acum. am vazut pe site-ul unuia dintre participati reclama targului si am intrat aici sa vad despre ce e vorba.. surpriza..ce razboaie
)
ador handmade-ul si tot ce inseamna el. nu ma pricep sa lucrez nimic, indemanare nu am, dar sunt o clienta infocata. n-am lipsit de la primul targ, mi-am imbogatit atunci si garderoba si cutiutele cu cercei. dintre cei care au fost la primul targ, ma bucur ca participa si acum Marasquin, Efrumuseti si Raiga. De la Efrumuseti si Raiga chiar am cumparat data trecuta, de la Marasquin doar am admirat, sper de data asta sa ma lipesc si eu de ceva, in special de Rudolful acela :X
nu doar ele 3, cu siguranta mai sunt si altii de care ar trebui sa tineti cont mereu la aceste targuri. e bine sa aveti cativa constanti. si mai erau unii care ziceau ca au magazin in tomis 3 parca. si ei aveau chestii simpatice. nu-i vad pe lista aici.
sa nu fiu inteleasa gresit, nu fac reclama nimanui. Imi dau doar cu parerea. Abia astept sa va vizitez marti si sa cumpaaaaar cercei si hainute :X Va puuup pe toti. Felicitati pentru ce faceeeeti!
Adaugat de oana on November 23, 2009 at 12:11 pmDaca asta era comunitatea in care vroiam sa intru,ma bucur ca nu am fost selectata.Nu cred ca m-as fi simtit bine sa fiu privita cu invidie sau ura de alti creatori,pentru faptul ca sunt ialomiteanca.Pacat…pana la urma un targ nu este o afacere,este un mod de comunicare intre noi,nu motiv de dispretuire a celorlalti pentru locul lor de provenienta.
Adaugat de Day on November 23, 2009 at 2:17 pm1. pentru Friends&Co …imi pare rau ca drept rasplata pentru gestul dvs foarte frumos de a sprijini comunitatea handmade din Constanta primiti atatea critici. Adevarul e ca nici cel de sus n-ar reusi sa multumeasca pe toata lumea….
Adaugat de Janina on November 23, 2009 at 2:56 pm2. Day, comunitatea e putin iritata…(de, nu toata lumea participa) dar nu cred ca cineva din Ct ar dispretui pe altcineva doar pentru ca provine din alta localitate.A, si vreau sa iti spun ca lucrezi foarte, foarte frumos…imi place ce am vazut ….
Mai regret ca se sare cu gura inante de a se analiza un pic treaba asta.Cu toate astea sunt sigura ca se va uita din fericire de toate cand vor da nas in nas expozantii.Cat despre organizatori … mai stati linistiti ca si data tecuta am inghetat de frig pe terasa si cred ca noi cei care am expus am facut mai multa consumatie decat clientii.Numai eu am avut o gramada de prieteni care au venit special pentru a ma sustine si au si consumat asa ca nu fiti nedrepti in privinta asta.Sunt totusi multe ore petrecute acolo, ma indoiesc ca o sa vina artistii cu sticlele in traista, zau ca ma indoiesc…:))
Adaugat de Iulia Dumitriu on November 23, 2009 at 3:20 pmRusine celor de la Friend’s ca vorbesc ca la usa cortului. Cei care s-au certat aici pe site nu au injurat si nu au folosit cuvinte vulgare asa ca dati jos masca de puritani! Ca organizatori ar fi trebuit sa stati departe de scandal si sa nu mai impartiti dreptatea. Mi-am cam schimbat parerea…Iulia are mare dreptate. Participantii fac mai multa consumatie si oricum voi aveti clienti mai multi dupa ora 19. Asa ca o mana de copii ce expun acolo nu fac mare paguba si pe deasupra va recuperati o parte din pierderile alea mari din taxa. Si taxa nu e mare e adevarat. Asta e pretul adevarat care trebuie platit nu milioane pentru ca ocupi un spatiu 8 ore. Acum as fi curios sa vad daca se incep razbunarile. Adica daca cei din constanta care au fost selectati acum si au comentat vor mai fi selectionati si pentru targul din februarie…
Adaugat de Anonim on November 23, 2009 at 3:51 pmnu-mi vine sa cred la ce s-a ajuns
Adaugat de Elena on November 23, 2009 at 4:47 pmPentru tot circul care s-a facut organizatorii ar trebui sa amane targul,daca nici cand vi se intinde o mana de ajutor nu stiti sa apreciati si incepeti sa va mancati intre voi e foarte nasol…dar de altfel sunteti cu toti artisti,” love,peace and hapiness”….aiurea.
Adaugat de nina on November 23, 2009 at 5:37 pm@ANONIM si IUlIA,in cazul in care participati, si voi tot pentru bani o faceti,ca lucrurile alea expuse nu le dati pe ochi frumosi.Poate oameni astia de la bar nu ar fii avut in ziua aia o gramada de clientii,dar poate au clienti fideli care in ziua respectiva nu or sa aiba unde isi bea cafeaua,barul fiind umplut cu o mana de artisti nerecunascatori.
asta-i spiritul craciunului ce va sa vina! sper sa-l regasim si la targ….
Adaugat de cosmin on November 23, 2009 at 5:39 pmVai,nu!Sa nu faceti asa de Craciun!!!Zilele astea am auzit cateva vorbe care mi-au ramas in cap:Cand se apropie Craciunul,se spune sa fiti mai buni.Nimeni nu spune,atunci cand trec sarbatorile,sa redeveniti la starea initiala!Ramaneti mai buni!
Adaugat de Day on November 23, 2009 at 5:55 pmJanina,multumesc!!!Nu sunt suparata,sunt doar trista ca ceva atat de frumos poate lua o turnura urata uneori…Poate ca totusi o sa vin in Constanta sa va cunosc,chiar si doar in calitate de vizitator!Si as vrea sa gasesc un targ ca de poveste,cu aroma de Craciun,zambete si oameni cu suflet frumos!
EHEE! DRAGII MOSULUI! si cica aveti o comunitate handmade? Si va intelegeti bine in ea? Daca comunitatea voastra se reduce la a va critica uni pe altii si va rezumati la comentari rautacioase la adresa tuturor,mai bine faceti-va politicieni, caci aia se pricepe la a fii rautaciosi si scandalagii,ati avea mai mult succes asa.
Adaugat de stelutza on November 23, 2009 at 5:56 pm@anonim : dk pt tine “ca la usa cortului” inseamna o clasica expresie romaneasca sau acel(iar clasic) “What the…!”, atunci imi cer scuze…Sau, in fine, incerc sa-ti spun ca nu sint sub nici o forma “puritan”…deci n-am ce masca sa dau jos!Si sper ca nu ai inteles din acel “piiiis, pipaal” altceva decit “Peace, people”.
Adaugat de tot Friends on November 23, 2009 at 6:25 pmCit despre calcule cu taxe si vinzari….lasa-le pe seama altora, care kiar stiu despre ce-i vorba.
Razbunare, razbunare… : )))) Nici sa vreau n-as putea sa fiu atit de rau!… Nici nu se pune problema de excluderi,etc…De fapt, se va vedea in februarie.So, don’t worry, there’s no revenge! : ))))
Day, zau ca merita sa vii fiindca ai ce sa vezi.Poate ne intalnim caci si eu voi veni tot ca vizitator…
Adaugat de janina on November 23, 2009 at 8:42 pmSucces tuturos participantilor si astept urmatorul targ la care aper sa pot participa!
Adaugat de daniela caplan on November 24, 2009 at 10:27 amSper ca reply-ul nostru nu a ajuns prea tarziu . :-s .
Adaugat de Extreme Art Design on November 26, 2009 at 11:13 amhahahah buna asta
Adaugat de liviu on December 8, 2009 at 5:37 pmComentariul tau